Scoala mea preferata de planning – Fallon

Vreau sa va recomand o carte scrisa de Pat Fallon si Fred Shenn: Juicing the Orange. Este o carte despre creativitate folosita in scopul rezolvarii unei probleme de business, creativitate aplicata la nivelul fiecarei etape a unei afaceri. Ei numesc asta “creative leverage” si exemplifica cum au aplicat aceasta gandire … […]

Reincepe cursul de planning

Incepand cu 28 februarie, din doua in doua saptamani, voi preda la SNSPA cursul de “Structuri de Strategii Publicitare”, in cadrul masterului de publicitate si reclama. Pentru cei care vor sa vorbim despre planning sala este L118 in cladirea SNSPA din Polizu. Mai jos gasiti niste impresii despre cum a … […]

Se apropie EFFIE-ul

Cel mai bine cotat festival de publicitate din Romania, asa cum a fost el apreciat de principalii investitori in advertsing in 2006 si care au raspuns la AdMarket, se aproprie de a IV-a editie. Un festival care din motive necunoscute mie nu m-a mai vrut in comitet desi am facut … […]

Ce mai este relevanta in ziua de azi?

S-a lansat ILeo si are un newsletter care mie imi place si nu pentru ca Mugur si cu mine suntem colegi si prieteni. Ma gasiti si pe mine acolo intr-un interviu, poate putin cam lung, despre Relevanta. Nici mie nu mi-a venit sa cred ca pot vorbi atat de mult … […]

Parabola despre simplitate

A aparut pe planning.ro. O carte de business scrisa de Jim Collins care merita sa fie citita si care a fost tradusa si in Romania la Curtea Veche. Domnul autor a scris si Built to Last , o alta lucrare care trebuie lecturata si care a fost tradusa la aceeasi … […]

Pentru cei care citesc carti nu numai Powerpoint-uri

Jon Steel revine si o face cu acelasi stil fluent si usor de citit, dar in acelasi timp plin de lucruri captivante. Gasiti doua recenzii la aceasta carte. Una pe site-ul IAA si alta pe planning.ro