Despre noi

Am fondat prima agentie de comunicare care reuneste la nivel de actionariat cele mai importante doua discipline din industria comunicarii: creatie si strategie. Agentia se numeste Arsenoaiei si Matasel pentru ca asta ofera, creierele si inimile noastre. Noi castigam clientul si noi ne ocupam de el pana in ultimul minut.

Misiunea Arsenoaiei & Mătășel

Sa transformam calupul de reclame dintr-un rau necesar in ceva cautat de catre consumatori.

E aproape un truism sa spui ca media traieste aproape exclusiv din bugetele de publicitate. In acest context, credem ca publicitatea trebuie sa fie un spectacol cel putin la fel de interesant ca cel media. E adevarat ca scopul primordial al publicitatii e acela de a vinde, nu vom ignora niciodata asta. Dar credem ca a vinde a devenit din ce in ce mai mult ceva care tine mai putin de informare, cat de fascinare. Marcile au nevoie de o relatie cu consumatorii, dar nu de una formala, pur informativa, ci de una reala, informala.

Consumatorii cauta continut si entertainment, advertisingul trebuie sa livreze asta. Vom fi prima agentie romaneasca generatoare de content pentru marci.

Principii de lucru

Nu vom crea un nou model de business ci ne vom diferentia prin modul in care va arata produsul nostru. Credem in produs pentru ca amandoi asta am facut. Produsul ne-a facut sa ne indragostim de aceasta industrie, produsul ramane singurul motiv pentru care suntem in continuare fideli acestei industrii.

Pentru produs vom sacrifica scala pentru calitate. Ne dorim unul, maxim doua proiecte pe luna, proiecte care intr-adevar sa creeze o diferenta in business-ul clientului.

Rezolvam probleme pe care clientul trebuie sa le depaseasca acum si pentru care solutia se afla in zona de comunicare. Asta nu inseamna ca vom ignora constructia de brand. In anii de munca de pana acum am observat ca din dorinta de a construi o marca, activitatile tactice sunt ignorate sau tratate cu superficialitate. Si tocmai aceste activitati sunt cele capabile sa construiasca momentele de energie ale unui brand.

Ne intereseaza REZULTATELE, in exact aceeasi masura in care sunt interesati si clientii. Vom incerca intotdeuna sa delimitam cat mai clar, inca de la inceput, mijloacele prin care putem determina eficienta campaniilor noastre. De cele mai multe ori vom accepta si chiar vom cere sa fim platiti versus performanta.

Suntem flexibili si putem sa ne mutam oricand in biroul clientului. Ne implicam inca din prima faza a proiectului. Vrem sa stim tot, inca de la inceput. Doar asa vom sti daca am identificat impreuna corect o problema.

Noi vom lucra pe toate proiectele si nu vom fi paravan pentru echipe de juniori.

Nu vrem sa oferim solutii confortabile. Toate agentiile fac asta. Vrem sa oferim exclusiv solutii care zdruncina conventii, realitati, perceptii.

Daca produsul nostru nu starneste polemici, concediati-ne! Orice act de comunicare trebuie sa aduca o cantitate de nou, altfel el ramane nediferentiator. Orice act de comunicare puternic polarizeaza, naste polemici. Banalul e singurul care pastreaza neutralitatea consumatorului. Vom incuraja clientii sa faca lucruri curajoase si diferite si sa inteleaga ca exprimentarea este singura modalitate de a merge inainte.

Un produs bun rezolva o problema. Principalul criteriu dupa care vom judeca orice demers de comunicare este capabilitatea acestuia de a rezolva o problema si nu dupa criterii subiective de genul “mie nu-mi place”.

Scumpi dar ieftini – vom lucra exclusiv cu cei mai buni oameni din piata, cu cei mai buni furnizori. Iar asta ne face scumpi. Dar nu vom avea niciodata o structura incarcata de oameni care consuma mult si produc putin, cum e cazul celor mai multe dintre multinationale – iar asta ne face ieftini prin comparatie cu agentiile mari, multinationale.

Credem in “chemistry” si ne rezervam dreptul de a ne selecta clientii pentru care putem sa facem lucruri frumoase si diferite. Oricate probitate profesionala ar fi pusa in joc, un produs de calitate nu poate exista fara o relatie anume.

Nu vom lucra niciodata cu un client in a carui viziune de business nu credem, doar de dragul banilor.

CV Emilian Arsenoaiei

CV Răzvan Mătășel