Grolsch Jar

Grolsch Jar_site A&M

Singurul brand din Romania construit 100% pe DOING vs. TELLING isi respecta mantra si cand vine vorba de produs. Astfel prezinta o noua modalitate de a bea berea la draft: borcanul Grolsch.

Grolsch Anti-Mall

Grolsch AniMall_foto blog A&M

Ca parte a campaniei Grolsch Awakening, Grolsch lanseaza Anti-Mall-ul, spatiu care timp de 3 zile va reuni artisti din diverse domenii care vor incerca sa puna la vanzare rezultatul pasiunii lor. Prin aceasta initiativa brandul ii incurajeaza pe experimentalisti sa isi urmeze pasiunile si sa incerce sa traiasca doar din … [...]

Grolsch Awakening

998549_660199324008812_178228814_n

O campanie dezvoltata pentru brandul Grolsch si care incurajeaza oamenii sa se trezeasca, sa lupte impotriva modelelor de fals succes si sa-si elibereze eul creativ … Dobro, Bitza si baietzii de la OCS au lansat miscarea de eliberare…

Grolsch Experience Hotel – Out of Time

Mai jos puteti vedea cateva crampeie din experimentul antropologic, social si cultural Experience Hotel – Out of Time. Stati pe aproape pentru concluziile experimentului… sunt la analiza la domnul psiholog Mugur Ciumageanu si la domnul sociolog Dan Petre. Experience Hotel – Chapter 1 Experience Hotel – Chapter 2 Experience Hotel … [...]

Timpul se oprește in loc pentru 14 experimentaliști

GROLSCH_Experience-Hotel_Out-of-time-565x800

Am demarat un nou experiment Grolsch… Experience Hotel – In afara timpului… Vorbim despre un spatiu special creat in care am construit un mediu ce practic impiedica in totalitate perceptia scurgerii timpului…Si vrem sa vedem ce impact are asupra creativitatii lipsa acestui reper esential :TIMPUL… Stati pe www.experimentalist.ro ca este … [...]

Teasing de la Grolsch

Un proiect la care lucram de cativa ani se apropie de finalizare… nu va pot spune mai mult decat ceea ce scrie in numarul 8 din DOR… Era si normal sa incepem comunicarea cu experimentalistii acolo…

Grolsch – Change the city with creativity

Change-the-city-with-creativity-640x426

Bucurestiul care poate fi… In spatele orasului pe care il vezi in ziare si la televizor, in spatele orasului prin care te plimbi in fiecare zi traieste Bucurestiul subiectiv. Acesta este Bucurestiul fiecaruia dintre noi, orasul suferintelor si iubirilor noastre, al starilor de bine si al regretelor, al implinirilor, ratarilor … [...]

Bucharest by hand

13015_poza_mare

Un proiect care ne face sa ne simtim bine in fiecare zi. Am reusit sa contribuim la agregarea a numeroase comunitati creative si impreuna am demarat un proces de vindecare … de curatire a perceptiei despre capitala pe care trebuie sa invatam impreuna sa o locuim… Una dintre putinele platforme … [...]

Un altfel de Shorts Up, provocat de Grolsch

Nu suntem convinşi că doamna Emilia trăieşte o fascinaţie pentru cinematografie, şi cu atât mai puţin suntem convinşi că această presupusă fascinaţie îşi găseşte propria formulă de manifestare atunci când este vorba de scurtmetraj. Dar ştim că a viziona o selecţie Shorts Up pe video, la un televizor vechi (cel … [...]

Mozaicul Grolsch din fata Ateneului

100_6474-640x480

Daca inca nu ati ajuns acolo postez eu cateva ipostaze pentru a vedea de unde s-a inceput si unde s-a ajuns… Puteti merge si contribui si voi la un proiect de Hand Made Advertising… Grolsch – Proud sponsor of the experimentalists since 1615

Pictura evolutiva Grolsch

100_5977-640x480

Primul stil de pictura Grolsch (cubismul) este aproape gata… mergeti la capatul Caii Victoriei sa vedeti ce urmeaza… Uite cateva faze ale evolutiei experimentului Grolsch….

Grolsch – Un brand care promoveaza inovatia si experimentul

O sa scriu despre un proiect la care lucram de 6 luni: Lansarea brandului Grolsch in Romania. Proud sponsor of the experimentalists since 1615. Este un proiect foarte drag noua si care ni se potriveste ca o manusa. Sansele de pozitiona o marca in Romania sunt din ce in ce … [...]