Premii

2013

EFFIE
– Gold Effie – Brand Experience – Brand Grolsch: Experience Hotel
– 3 lucrari finaliste – Barni (Food), Redd’s (Renaissance), Grolsch (Brand Experience)

INTERNETICS

– Gold and Silver – wwww.4inmasina.ro

2012

– Silver Effie in categoria David vs. Goliath (nu s-a acordat aur in categorie) – Grolsch – Change the City with Creativity/ Bucharest By Hand

2009

– Nominalizare – Cea mai buna utilizare a celebritatilor intr-o campanie PR – Cannes – (Politia Capitalei – Accidentele se pot intampla oricui!)

– Goldendrum – Media – TV, Cinema and Radio – Portoroz – (Politia Capitalei – Accidentele se pot intampla oricui!)

– Gold – Cea mai buna campanie integrata – Ad’Or – (Politia Capitalei – Accidentele se pot intampla oricui!)

– Gold – Cea mai buna campanie TV – Ad’Or – (Politia Capitalei – Accidentele se pot intampla oricui!)

– Gold – Cea mai buna utilizare a TV-ului – Ad’Or – (Politia Capitalei – Accidentele se pot intampla oricui!)

– Silver – Cel mai bun spot TV – Ad’Or – (ProSport – Anti Dinamo)

– Nominalizare – Cea mai buna campanie TV – Ad’Or – (Prosport – Anti Steaua si Anti Dinamo)

– Nominalizare – Cel mai bun spot TV – Ad’Or – (ProSport – Anti Steaua)

– Nominalizare – Golden Watch (Advertising Campaigns) – Portoroz – (Politia Capitalei – Accidentele se pot intampla oricui!)

– Nominalizare – PR (Unconventional Communication) – Portoroz – (Politia Capitalei – Accidentele se pot intampla oricui!)

– Premiile de Excelenta a IAA “pentru excelenţa în crearea unor campanii sociale care au modificat comportamente”

2008

– “Cel mai bun partner al institutiei” – titlu oferit de Chestorul Principal al Politiei Capitalei in Noiembrie 2008 pentru campania ”Accidentele se pot intampla oricui!”

PROIECTELE NOASTRE

Veranda Mall – Lifestyle de Obor

Am tot cochetat cu diferite Mall-uri in cariera noastră. Toate pareau blocate in asa zisa “categorie” și în “calendarul lor de activități”. Niciunul nu vroia să încerce să se diferențieze în vreun fel. La Veranda Mall am găsit curaj și înțelegere pentru conceptele de diferențiere și relevanță. Curajul de a … [...]

StudentExpert Imobiliare.ro

StudentExpert este o campanie de promovare a Targului de Chirii, o campanie centrata in jurul unui act de DOING/ Brand Utility gandit sa ajute studentii care isi cauta chirie intr-un centru universitar si sunt dintr-un alt oras.

Ardealul Devine Romania

De centenar, singura marca care are legimitate sa faca asta, Ardealul, isi schimba ambalajul si devine Romania. Comunicarea incepe cu marketingul, cu produsul. Doing vs. Telling