Premii

2013

EFFIE
– Gold Effie – Brand Experience – Brand Grolsch: Experience Hotel
– 3 lucrari finaliste – Barni (Food), Redd’s (Renaissance), Grolsch (Brand Experience)

INTERNETICS

– Gold and Silver – wwww.4inmasina.ro

2012

– Silver Effie in categoria David vs. Goliath (nu s-a acordat aur in categorie) – Grolsch – Change the City with Creativity/ Bucharest By Hand

2009

– Nominalizare – Cea mai buna utilizare a celebritatilor intr-o campanie PR – Cannes – (Politia Capitalei – Accidentele se pot intampla oricui!)

– Goldendrum – Media – TV, Cinema and Radio – Portoroz – (Politia Capitalei – Accidentele se pot intampla oricui!)

– Gold – Cea mai buna campanie integrata – Ad’Or – (Politia Capitalei – Accidentele se pot intampla oricui!)

– Gold – Cea mai buna campanie TV – Ad’Or – (Politia Capitalei – Accidentele se pot intampla oricui!)

– Gold – Cea mai buna utilizare a TV-ului – Ad’Or – (Politia Capitalei – Accidentele se pot intampla oricui!)

– Silver – Cel mai bun spot TV – Ad’Or – (ProSport – Anti Dinamo)

– Nominalizare – Cea mai buna campanie TV – Ad’Or – (Prosport – Anti Steaua si Anti Dinamo)

– Nominalizare – Cel mai bun spot TV – Ad’Or – (ProSport – Anti Steaua)

– Nominalizare – Golden Watch (Advertising Campaigns) – Portoroz – (Politia Capitalei – Accidentele se pot intampla oricui!)

– Nominalizare – PR (Unconventional Communication) – Portoroz – (Politia Capitalei – Accidentele se pot intampla oricui!)

– Premiile de Excelenta a IAA “pentru excelenţa în crearea unor campanii sociale care au modificat comportamente”

2008

– “Cel mai bun partner al institutiei” – titlu oferit de Chestorul Principal al Politiei Capitalei in Noiembrie 2008 pentru campania ”Accidentele se pot intampla oricui!”

PROIECTELE NOASTRE

Imobiliare.ro

Începând cu 19.03.2018, pe cele mai importante staţii TV rulează o nouă campanie Imobiliare.ro, semnată de Arsenoaiei şi Mătăşel. Campania are ca obiectiv promovarea imoExpert, o platformă de expertiză imobiliară care urmărește să vină, într-un mod cât mai practic, în sprijinul celor aflați în situația de a derula o tranzacție … [...]

Altex – Nicio casa fara laptop

Cand domini o categorie ai rolul de a creste acea categorie. Nicio casa fara laptop – Prin aceasta campanie, Altex isi propune sa creasca categoria laptopurilor comunicand un mesaj rational si pozitionand categoria laptopurilor in raport cu categoria smart phone-urile si cu cea a tabletelor. Campania, alcatuita din 3 executii … [...]

Ardealul – “Musai de avut in camara”

Prin aceasta campanie noi ne-am propus sa cream un nou obicei de consum, unul plauzibil, pentru ca oamenii tin in casa conserve de legume, peste, condimente, dar nu si de mancare gatita. Credem ca mancarea gatita la conserva de la Ardealul este genul de produs care trebuie sa ajunga pe … [...]