Grolsch Anti-Mall

Ca parte a campaniei Grolsch Awakening, Grolsch lanseaza Anti-Mall-ul, spatiu care timp de 3 zile va reuni artisti din diverse domenii care vor incerca sa puna la vanzare rezultatul pasiunii lor. Prin aceasta initiativa brandul ii incurajeaza pe experimentalisti sa isi urmeze pasiunile si sa incerce sa traiasca doar din ele. Grolsch a lansat acest proiect prin intermediul unei provocari pe platforma experimentalist.ro, prin care 15 persoane au fost special recrutate pentru a face bani din pasiunea lor.

Anti-Mall-ul situat in locul fostului magazin Bucuresti va fi timp de 3 zile (6-8 decembrie) o reinterpretare a unui centru comercial, reunind minti creative, experimentalisti, modele de oameni care au reusit sa isi transforme pasiunea in job, dar si artisti romani care vor sustine concerte.

Proiectul vine in antiteza cu simbolul produselor si experientelor in serie si este o continuare a strategiei Grolsch de a sustine spiritul non-conformist, cautatorii de idei si pe cei care ies din tiparele gandirii conventionale. Anti-Mall-ul isi doreste sa fie un proiect colectiv care sa ii determine pe oameni sa isi puna in aplicare ideile creative.

Grolsch Anti-Mall este sustinut si de un spot TV care il are in centrul atentiei pe Mihai Dobrovolschi.

YouTube Preview Image

Răspunde și tu