Imobiliare.ro

Începând cu 19.03.2018, pe cele mai importante staţii TV rulează o nouă campanie Imobiliare.ro, semnată de Arsenoaiei şi Mătăşel. Campania are ca obiectiv promovarea imoExpert, o platformă de expertiză imobiliară care urmărește să vină, într-un mod cât mai practic, în sprijinul celor aflați în situația de a derula o tranzacție … [...]

Altex – Nicio casa fara laptop

Cand domini o categorie ai rolul de a creste acea categorie. Nicio casa fara laptop – Prin aceasta campanie, Altex isi propune sa creasca categoria laptopurilor comunicand un mesaj rational si pozitionand categoria laptopurilor in raport cu categoria smart phone-urile si cu cea a tabletelor. Campania, alcatuita din 3 executii … [...]

Ardealul – “Musai de avut in camara”

Prin aceasta campanie noi ne-am propus sa cream un nou obicei de consum, unul plauzibil, pentru ca oamenii tin in casa conserve de legume, peste, condimente, dar nu si de mancare gatita. Credem ca mancarea gatita la conserva de la Ardealul este genul de produs care trebuie sa ajunga pe … [...]

Facute in Casa cu Unirea

Suntem tare mandri ca am pus umarul la articularea si dramatizarea creativa a unui nou teritoriu pentru marca Unirea, o marca care nu mai este doar despre margarina ci despre o gama larga de produse pentru “copt” bunatati. Credem in brandurile care fac ceea ce spun. In cazul Unirea, am … [...]

Coriolan – Faurar de Fericire

O poveste autentica despre “mestesugul” fericirii … de la cel mai mare producator roman de verighete si inele de logodna.

Grolsch Jar

Singurul brand din Romania construit 100% pe DOING vs. TELLING isi respecta mantra si cand vine vorba de produs. Astfel prezinta o noua modalitate de a bea berea la draft: borcanul Grolsch.