Coriolan – Faurar de Fericire

O poveste autentica despre “mestesugul” fericirii … de la cel mai mare producator roman de verighete si inele de logodna.

Grolsch Jar

Singurul brand din Romania construit 100% pe DOING vs. TELLING isi respecta mantra si cand vine vorba de produs. Astfel prezinta o noua modalitate de a bea berea la draft: borcanul Grolsch.

Grolsch Anti-Mall

Ca parte a campaniei Grolsch Awakening, Grolsch lanseaza Anti-Mall-ul, spatiu care timp de 3 zile va reuni artisti din diverse domenii care vor incerca sa puna la vanzare rezultatul pasiunii lor. Prin aceasta initiativa brandul ii incurajeaza pe experimentalisti sa isi urmeze pasiunile si sa incerce sa traiasca doar din … [...]

Grolsch Awakening

O campanie dezvoltata pentru brandul Grolsch si care incurajeaza oamenii sa se trezeasca, sa lupte impotriva modelelor de fals succes si sa-si elibereze eul creativ … Dobro, Bitza si baietzii de la OCS au lansat miscarea de eliberare…

Redd’s – Creator de gust

București, 15 iulie. Începând cu 1 iulie 2013, Redd’s, singurul brand de bere dedicat femeilor, desfășoară o campanie de comunicare de repoziționare, cu sloganul “Redd’s. Creator de gust”. Noul teritoriu reunește la nivel de poziționare modul în care se raportează consumatorele la gust și la bunul gust, dar și modul … [...]