De ce beau barbatii “de esenta tare” Stejar?

Caracterul puternic al Stejar Strong este ilustrat prin 7 vizualuri care prezintă motivele pentru care bărbații aleg să savureze o bere de esență tare, în situații de consum variate. Mai mult, site-ul www.barbaticugust.ro scoate în evidență faptul că un bărbat care știe să aprecieze berea nu se limitează doar la … [...]

National Happiness

Asa cum va povesteam in urma cu cateva luni, ne-am propus sa investigam cat de fericiti sunt romanii. Am facut asta pentru prima data in Romania, impreuna cu colegii de la Novel Research si Strategescu punct ro. Studiul s-a desfasurat pe o durata de doua luni, timp in care am … [...]

Primul meu ierbar

Acum cateva luni am inceput comunicarea pentru brandul Plafar. Strategic incercam modificarea perceptiei despre acest brand prin comunicarea gamei extrem de variate de produse pe care le poti gasi in magazinele Plafar si prin construirea unei asocieri puternice intre Plafar si Natural Living. Dupa campania “Natural Cuisine” in care am … [...]

National Happiness

“Cât de fericiţi sunt românii?” poate fi o întrebare cu răspunsuri pătimaş-intuitive-tipic-româneşti, sau o întrebare cu răspunsuri obiective, nuanţate şi extrem de utile. Iniţiatorii proiectului National Happiness cred în a doua variantă. Acest studiu porneşte de la o iniţiativă a Naţiunilor Unite care face  cercetari despre starea fericirii la nivel … [...]

Redd’s Cranberry

Noi nu dam niciodata comunicat de presa cand mai castigam un cont… un nou brand… insa punem pe blog cand ne place ce ne-a iesit… Nimic nu se compara cu estetica unui print atunci cand ai buget… Comunicarea trebuie sa fie frumoasa pentru a seduce consumatorul si asta nu se … [...]