National Humographic

Acum cateva luni bunul meu prieten, Florin Dragomir de la Strategescu m-a sunat cu o idee indrazneata: sa dezvoltam impreuna metodologia unui studiu de segmentare national in functie de umor. Practic sa aflam care sunt segmentele de romani, in functie de umorul pe care il gusta. Si marcile sa poata … [...]

Grolsch Experience Hotel – Out of Time

Mai jos puteti vedea cateva crampeie din experimentul antropologic, social si cultural Experience Hotel – Out of Time. Stati pe aproape pentru concluziile experimentului… sunt la analiza la domnul psiholog Mugur Ciumageanu si la domnul sociolog Dan Petre. Experience Hotel – Chapter 1 Experience Hotel – Chapter 2 Experience Hotel … [...]

Timpul se oprește in loc pentru 14 experimentaliști

Am demarat un nou experiment Grolsch… Experience Hotel – In afara timpului… Vorbim despre un spatiu special creat in care am construit un mediu ce practic impiedica in totalitate perceptia scurgerii timpului…Si vrem sa vedem ce impact are asupra creativitatii lipsa acestui reper esential :TIMPUL… Stati pe www.experimentalist.ro ca este … [...]

Teasing de la Grolsch

Un proiect la care lucram de cativa ani se apropie de finalizare… nu va pot spune mai mult decat ceea ce scrie in numarul 8 din DOR… Era si normal sa incepem comunicarea cu experimentalistii acolo…

O noua pozitionare pentru Centrofarm

Acum cativa ani, cand inca aspiram sa obtin o distinctie la cea mai prestigioasa gala de premiere a strategilor (APG Creative Awards – UK) am citit o poveste de un curaj nebun: Kia se pozitiona in UK comunicand “Drive Less” si reusea sa obtina un frumos succes de piata. La … [...]