Vinovat de a fi male planner :)

Andressa m-a sanctionat pentru speechul meu de deschidere la LeoShe…ma bucur insa, ca lucrul care conta cel mai mult …si anume studiul …i-a placut.

Dream more

“Without leaps of imagination or dreaming, we miss the excitement of possibilities. Dreaming after all, is a form of planning.” – Gloria Steinem Ne uitam prin tone de research si vorbim cu oameni asteptand ca aceste surse sa ne zica ce sa facem. Si analizam si sintetizam si incercam sa … […]

Nice quote – despre insight

Eram pe plannersphere wiki si am gasit acest citat: “The task is not so much to see what no one yet has seen, but to think what no body yet has thought about that which everyone sees.” – Arthur Schopenhauer

Help!….Ce campanii eficiente au fost in Romania?

Ma uitam pe lista categoriilor si incercam sa fac niste pronosticuri pentru Effie. Poate ma ajutati si voi. Cine credeti ca are sanse in fiecare categorie? Am inscris pana acum patru lucrari, si mai bagam una, si eu cred ca au mari sanse dar oare care va fi competitia? Food … […]

Anul acesta am coordonat doar o dizertatie…

“Semnifica?ii cognitiv-afective în formarea atitudinii copiilor fa?? de mesajul publicitar.” a fost pomposul ei titlu. Autoarrea este Nicoleta, Nicoleta Pena o fost absolventa de Leo Academy. Eu zic ca lucrarea merita 10 dar prin exigenta domnilor colegi a luat doar 9. Oricum nu asta este important ci faptul ca Nicoleta … […]

Pana la urma cum functioneaza advertisingul?

Daca intrebi unul dintre marii specialisti din Romania despre cum crede el ca functioneaza advertisingul nu va putea sa-ti dea o parere pertinenta. Richard Huntington da un picior in gura LIP-ului (si imi promisesem ca nu voi scrie despre bataitza :)). Eu continui sa cred ca nu exista LIP vs. … […]