Parerea mea despre reclamele la berile "ieftine"

In cadrul conferintei Marketing 360 vorbeam despre deteriorarea calitatii produsului publicitar si faceam niste aluzii la reclamele la campaniile la bere din Romania. Am dezvoltat mai mult subiectul reclamelor la beri “ieftine” intr-un interviu pentru Adevarul. 1. Care este specificul comunicării la mărcile de bere din segmentul economic? Cand exista … […]

Calitatea produsului scade in criza

Desi la inceputul anului toti declaram ca vom deveni mai strategici, mai creativi, mai destepti si mai neconventionali realitatea arata o inrautatire a produsului in 2009… incet dar sigur ne pierdem ratiunea de a exista: de a oferi excelenta strategica si creativa… Problema… OAMENII… si cred ca am demonstrat destul … […]

Jurizare la Internetics 2009

Organizatorii m-au rugat sa comentez dupa jurizarea celor 241 lucrari… am facut un calcul si am petrecut cam 19-20 de ore cu jurizarea … Nu pot sa spun ca a fost o experienta placuta. Poate a fost una dintre cele mai triste experiente de jurat din cariera mea… desi am … […]

Cea mai buna agentie romaneasca la Portoroz

Saptamana trecuta am fost la Portoroz, la festival. Am fost printre putinii romani care au participat anul acesta. Un festival fara oameni dar cu lucrari foarte valoroase in concurs. O saptamana de emotii intense, in care dimineatza prezentam si in restul zilei asteptam sa fiu anuntat ca am castigat. Romania … […]

Noutati de la Golden Drum

Daca va intereseaza subiectul transmit pe twitter… cu multe detalii zic eu… pana acum avem trei nominalizari (Media, PR si Advertising Campaigns), am avut ieri doua prezentari publice si mai am maine una… diseara aflam rezultatele de la Media si Advertising Campaigns… Avem 5 puncte si pana acum suntem pe … […]

Dupa Ad'Or

Ne-am bucurat si ne-am revoltat… pe rand :) Aici aveti interviul lui Emilian pentru Iqads si… Aici aveti interviul meu pentru strategic.ro