Gold la EFFIE


Luni seara am primit un premiu extrem de important pentru noi.

In primul rand, pentru ca e un Gold si nu s-au acordat foarte multe.
In al doilea rand, pentru ca este la o categorie a timpurilor noastre: Brand Experience. O categorie care arata ca lumea comunicarii din Romania a inteles ca trebuie sa se schimbe.
In al treilea rand, pentru ca brandul Grolsch este construit aproape integral pe mecanisme de brand experience (on sau off-line)
In al patrulea rand, pentru ca este al doilea EFFIE pentru Grolsch si este o poveste frumoasa care se dovedeste eficienta de trei ani incoace.
Si nu in ultimul rand, pentru ca este un proiect care a reunit foarte multi oameni pasionati …oameni care inca mai cred in aceasta industrie.

Am dat si un interviu mai relaxat catre blogul www.weinvent.ro, poate singura entitate care se preocupa de brand experience in Romania

2 răspunsuri

  1. Dragoș Lupașcu 3 Jul, 2013 @ 23:51

    Bravo!

  2. matasel 4 Jul, 2013 @ 05:10

    Multumim frumos!

Răspunde și tu