Bucharest by hand

13015_poza_mare13014_poza_mare13013_poza_mare

Un proiect care ne face sa ne simtim bine in fiecare zi. Am reusit sa contribuim la agregarea a numeroase comunitati creative si impreuna am demarat un proces de vindecare … de curatire a perceptiei despre capitala pe care trebuie sa invatam impreuna sa o locuim…

Una dintre putinele platforme de content din Romania la care oamenii nu trebuie sa fie mituiti sa participe… o fac din suflet… pentru ca le place experimentul si pentru ca le pasa…

Si acum proiectul merge mai departe si iese pentru inceput in strada cu un Galmeanu featuring Noper…

Mai multe detalii in comunicatul de presa…

“Dupa lansarea neconventionala de la metrou The Real Underground Party si competitia de crowdsourcing digital Gcan pentru lansarea cutiei Grolsch, “the proud sponsor of experimentalists” a lansat in luna martie Bucharestbyhand.ro – o harta virtuala in care participantii la proiect pot incarca lucrari cu viziunea proprie asupra diferitelor locuri din Bucuresti, informeaza un comunicat Arsenoaiei-Matasel.

Conceptul proiectului vizeaza incurajarea participantilor la realizarea de fotografii, imagini, etc prin care sa prezinte interpretarea proprie a elementelor ce compun peisajul urban al Bucurestiului si pe care ulterior sa le incarce in harta creata pe site.

Galeria site-ul cuprinzand peste 300 de lucrari incarcate de participanti la Bucharest By Hand, a atras peste 15.000 de vizitatori unici. Incepand cu 23 aprilie au fost lansate variante offline (Romana, Universitate, Intercontinental) ale designurilor realizate de echipa Noper – Alex Galmeanu. O selectie din lucrarile urcate pe site de catre participantii la proiect vor fi expuse in cele 3 City Lights instalate la Universitate si Piata Romana, iar pe viitor lucrarile vor fi expuse si in alte locuri.

“Grolsch atrage oameni creativi, deschisi la minte, persoane carora le place sa experimenteze si sa se exprime in moduri neconventionale. Avem de-a face cu un target exigent care a primit proiectele Grolsch ca fiind autentice si adevarate. Misiunea noastra este sa rasplatim experimentalistii si sa le propunem platforme pe care se pot exprima. Am fost incantati ca toate provocarile lansate de Grolsch pana acum au fost bine primite de catre consumatori, lucru care se reflecta si in rezultate – pe Bucharest By Hand s-au incarcat peste 300 de lucrari artistice intr-o luna si jumatate de la lansare”, a comentat Tudor Ghiurca (Brand Manager Grolsch).

Participantii la proiect au avut acces la fotografiile lui Alex Galmeanu, ilustratiile lui Noper, piesele lui Yvat si cuvintele lui Dragos Bucurenci, cei 4 fiind prezenti pe site. Printre participantii la proiect se mai regasesc si membri ai colectivelor “Decat o Revista”, “Dilema Veche”, “Chestionabil.ro”, “TATAIA”, “Veioza Arte”, “ShortsUP”, “Romanian Papergirl”, “Lecturi Urbane”, “Romania Pozitiva”, “Lume Buna” sau artisti precum Matze, Karpov Kasparov, Tomasan, Paul Hitter, Mihai Mironenco.

“Ne bucuram de felul in care a fost primit acest experiment. Cifrele ne arata ca strategia pe care am construit-o si designul comunicarii au dus invitatia noastra la tinta, iar userii apreciaza provocarea”, afirma Razvan Matasel (Strategic Planning Director, Arsenoaiei & Matasel).

Echipa care a lucrat la proiectul Bucharest By Hand:
Grolsch: Tudor Ghiurca (Brand Manager), Dan Mares (Media Specialist)
Agentia de strategie, creatie & dezvoltare de content – Arsenoaiei & Matasel: Emilian Arsenoaiei (Creative Director), Razvan Matasel (Stategic Planning Director), Ana-Maria Ivanescu (Client Service Director), Edouard Cubassa (Head of Art), Sandra Ghitescu (Community Relations)
Agentia Digital – GreenPixel: Raluca Isipciuc (Account Manager), Marius Deak (Head of Strategy)
Agentia Media – United Media: Costin Grigoras (Media Director), Antoaneta Mares (Print Buyer), Dana Seserman (Online Buyer)
Agentia de Productie – Mercury 360: Anca Haddad (Account Director), Miruna Macsoda (Account Manager).

Răspunde și tu