Grolsch – Un brand care promoveaza inovatia si experimentul

O sa scriu despre un proiect la care lucram de 6 luni: Lansarea brandului Grolsch in Romania. Proud sponsor of the experimentalists since 1615.

Este un proiect foarte drag noua si care ni se potriveste ca o manusa.

Sansele de pozitiona o marca in Romania sunt din ce in ce mai putine, dar in cazul acesta am avut libertatea sa contribuim la constructia acestei marci incepand cu gandirea strategica si mergand mai departe, cu implementarea a doua experimente foarte frumoase (Hand Made Advertising).

Va invit langa Ateneu sa contribuiti la “mozaic” si poate in drumul vostru pe calea Victoriei veti fi martorii “picturii evolutive” de pe cladirea cu Ferrari

Si intrucat cei de la iqads au scris ca de obicei foarte ok va las sa le cititi articolul… AICI

Un singur amendament… “inceputul discret” este de fapt un act de comunicare (nu de publicitate) extrem de bine targetat…

Ma stiti doar pentru modestia mea :)… asa ca voi reveni cu mai multe detalii…

Răspunde și tu