Redd’s – Creator de gust

București, 15 iulie. Începând cu 1 iulie 2013, Redd’s, singurul brand de bere dedicat femeilor, desfășoară o campanie de comunicare de repoziționare, cu sloganul “Redd’s. Creator de gust”.

Noul teritoriu reunește la nivel de poziționare modul în care se raportează consumatorele la gust și la bunul gust, dar și modul în care marca Redd’s a inovat și și-a diversificat oferta de “gusturi”. Redd’s este un creator de gust în măsura în care, prin remixarea unor ingrediente precum bere, gheață și fructe (lamâie sau merișoare), reușește să creeze o bere special pentru femei și să o prezinte acestora într-un ambalaj deosebit (în sticle transparente) și punând accent pe un ritual de servire unic în lumea berii (în pahare elegante, cu gheață).

YouTube Preview Image

“Redd’s este o marca care a deschis o categorie și care a lansat prima bere cu aromă de lamiae, în 2008. Este un brand pionier care a educat mereu gustul consumatoarelor sale și a inovat în mod continuu, find prima bere din Romania care în 2012 a lansat o variantă cu aromă de merișoare. Astfel, Redd’s a fost și va rămâne un brand care creează gust.” – Laura Andrei, Senior Brand Manager, Premium Brands, Ursus Breweries

Punctul central al acestei campanii este dat de un nou ambalaj, unic pe piața de bere din România, cu sticlă transparentă. Campania cuprinde un nou spot TV, un nou website, panouri outdoor, ad-uri de presă, activități de PR și comunicare retail.

Agențiile care au lucrat la lansarea acestei campanii sunt: Arsenoaiei & Matășel (strategie, creație), Kubis Interactive (digital), Mercury 360 (BTL) și The Practice (strategie, PR).

“Redd’s este o marcă care a avut curajul să se poziționeze împotriva categoriei și să vorbească cu sexul frumos și elegant într-o industrie dominată de testosteron. Noua campanie continuă construcția universului suprarealist și plin de senzualitate al brandului și o duce la un nou nivel.” – Ioana Proca, Client Service Director, Arsenoaiei & Mătășel

În calitatea sa de creator de gust, Redd’s încurajează femeile să-și exprime gustul personal cu fiecare ocazie, ca atunci când aleg o bere dulce într-un univers dominat de berea cu gust amar.

Despre Arsenoaiei & Mătășel
Arsenoaiei&Mătășel, agenția care a dezvoltat noul teritoriu, este singura entitate din România condusă de doi oameni de produs, de doi acționari care reprezintă cele două discipline fundamentale din industria de comunicare: creație și strategie. Din echipa de proiect au făcut parte: Răzvan Mătășel – Strategy Director, Emilian Arsenoaiei – Creative Director, Edouard Cubassa – Head of Art, Ioana Proca – Client Service Director.

Despre Ursus Breweries
Reddd’s face parte din portofoliul Ursus Breweries, parte din grupul SABMiller plc, unul dintre cei mai mari producători de bere din Romania. Mărcile Ursus Breweries sunt: URSUS, Timișoreana, Ciucaș, Peroni Nastro Azzurro, Grolsch, Azuga, Redd’s, Stejar și Pilsner Urquell.
Din echipa de proiect au făcut parte: Gabriela Crețu – Global Brands Director Ursus Breweries, Laura Andrei – Senior Brand Manager, Alina Martinescu – Junior Brand Manager.

Răspunde și tu