Stim ce inseamna sa fii suporter!

In ultimele luni am lucrat mult si rezultatele incep sa se vada. Ne-a facut o mare placere sa lucram pentru repozitionarea si gasirea drumului ProSport.

Am incercat sa dramatizam unul dintre avantajele de produs pe care le are ProSport – existenta editiilor regionale si implicit a faptului ca ProSport incearca sa inteleaga fiecare suporter – dar sa facem acest lucru intr-un mod cat mai relevant pentru consumator. Si in cazul nostru consumatorii sunt suporteri, asa ca am decis sa empatizam cu suporterii si sa demonstram ca ii intelegem cu fiecare act de comunicare. Am inceput sa facem acest lucru cu Ziua Brichetei si vom continua cu fiecare manifestare marca ProSport. Ceea ce propunem noi este mai mult decat o platforma de comunicare, este o abordare care se va regasi in fiecare vector al marcii ProSport.

Am pornit in cele doua executii de la raca de suporter. Este greu sa vorbim de suporteri generici. Pasionatii de sport tin cu o echipa sau alta si fac glume, se sicaneaza reciproc. Acest lucru l-am dramatizat in cele doua spoturi.

Speram sa va placa…este un proiect in care s-a pus mult, mult suflet…

Si am vrea sa le multumim tuturor celor implicati…
Ne este frica insa, ca daca incepem sa-i enumeram ratam pe cineva…

Răspunde și tu