Despre Brand Activation Strategy

Pe 15 iunie voi vorbi despre Brand Activation Strategy in cadrul unui eveniment marca SMARK.

Am raspuns la niste intrebari legate de tema. Aveti mai jos raspunsurile mele:

– Cum definiti in cadrul agentiei conceptul de “activare de brand”?

Nu conceptualizam atat de mult in legatura cu activarile de brand. Nu prea mai credem in separari artificiale intre abordarile in comunicare. Noi credem foarte mult in Doing vs. Telling in agentie si asta ne face sa incercam sa includem in orice activitate de comunicare si o “activare de brand”. As exemplifica aici marca Grolsch unde practic modelul de construire a marcii se bazeaza pe activari: Handmade Advertising, Gcan Competition, Bucharest By Hand sau Experience Hotel cu Out of Time. Credem din toata inima ca epoca marcilor tip politician care doar promit a apus si acum conteaza ce faci IMPREUNA cu cei care te consuma.

– Care sunt etapele cele mai importante pe care le urmariti atunci cind pregatiti o activare de brand? Ce provocari apar in fiecare etapa?

Nu cred in etape si procese si ele depind foarte mult de specificul si de vectorii ideii de comunicare. Principala provocare este sa gasesti acel resort care sa determine consumatorii sa participe si sa faci acest lucru fara sa-i mituiesti.

– Ce caracteristici are o activare de brand reusita? In ce cazuri putem zice ca o activare de brand nu este reusita?

O activare de brand reusita determina o interactiune foarte mare din partea consumatorilor si se vede foarte bine in indicatorii de brand monitorizati. Esecul este atunci cand totul se bazeaza pe “moca” si “mita” si cand cei care participa nu au nicio legatura cu brandul tau si ii indeparteaza pe cei care chiar te iubesc.

– Ce oportunitati si diferente prezinta piata din Romania vizavi de activarile de brand comparativ cu alte modele internationale?

Cum noi suntem cu ani in spate avem toate oportunitatile sa evoluam dinspre gandirea de tip promotional catre gandirea bazata pe IDEE si Doing/ Activare de marca.

Răspunde și tu